28 grudnia 2015

NOMINACJA LIEBSTER

Dostałam nominację do zabawy Liebster :) po raz drugi odkąd mam bloga. Niestety za pierwszym razem nie wiedziałam o co chodzi i nie brałam w tym udziału. Teraz postanowiłam to zmienić. Trochę poczytałam o tym i mniej więcej wiem o co chodzi.
Nominację dostałam od Endżi - > http://piatapopoludniu.blogspot.com/2015/12/liebsterowy-zawrot-gowy.html.
Zatem zabieram się za pytania ! :)

 
 
 
MOJE ODPOWIEDZI NA PYTANIA ENDŻI:
 


1. W długie zimowe wieczory lubię...
Lubię siedzieć pod kocykiem, pić herbatę z miodem i oglądać "Pępek Świata".

2. Pies, kot, a może rybki? Jakie stworzenia zasilają szeregi Twojego domowego zwierzyńca?
W domu mam kota i psa, bardzo się kochają i nie wyobrażam sobie by ich nie było.

3. Czego nie lubisz w blogosferze?
Hm... tego czego nie rozumiem :)

4. Co najchętniej nucisz pod nosem?
Mam kilka nut, które nucę, ale taka co ostatnia wpadła mi w ucho to Adele - Hello i Ewa Farna - Tu.

5. Każdy ma jakiegoś bzika, a jaki jest Twój?
Uwielbiam robić zdjęcia.

6. Najprzyjemniejsze wspomnienie związane z świętami?
Najprzyjemniejsze święta to takie, kiedy wszyscy byli obecni przy świątecznym stole.
Nie ważne czy były prezenty czy nie. Ważne, że były osoby, które kochamy.

7. Twój typ spędzenia perfekcyjnego niedzielnego poranka?
Mój perfekcyjny niedzielny poranek to taki, kiedy jeszcze śpię, a mój mąż czeka już na mnie ze śniadankiem i kakao.

8. Ty wybierasz podróże, czy podróże wybierają Ciebie, najbardziej nieprawdopodobna podróż w Twoim życiu?
Nie jestem typem podróżnika. Jednak często podróżuje do Norwegii, do drugiego domu.
Zwiedziłam kilka ciekawych i pięknych miejsc, gdzie widoki zapamiętam na długo.

9. Kawa czy herbata?
Wolę kawę, ale niestety mogę ją pić tylko od czasu do czasu.

10. Wrzosowiska, tajemniczy las, malownicze jezioro? Jaki jest Twój typ miejsca, które relaksuje Cię najbardziej?
Wrzosowiska brzmią ciekawie, ale bardziej tajemniczy las a zwłaszcza podczas grzybobrania, wtedy można odpocząć od zgiełku i hałasu.

11. Lampka dobrego wina, szklaneczka whisky a może piwo z gęsta pianką? Jaki jest Twój ulubiony trunek?
Zdecydowanie wino czerwone a najlepiej słodkie. Piwo czasami i to smakowe.

BLOGI, KTÓRE NOMINOWAŁAM JA TO:

1. www.trzecitalerz.blogspot.com
2. www.bajecznakuchnia.blogspot.com
3. www.smakmojegodomu.blogspot.com
4. www.pyza-gotuje.blogspot.com
5. www.nastoletniewypiekanie.blogspot.com
6. http://whatscookingannamaria.blogspot.com/
7. http://slodkiezapomnienie.blogspot.com/
8. www.smakujsmaki.blogspot.com
9. www.kuchnianaobcasach.blogspot.com
10. www.patisonwkuchni.blogspot.com
11. www.picante-jalapeno.blogspot.com


PYTANIA DLA NOMINOWANYCH:

1. Jaka jest ulubiona Twoja piosenka?
2. Jakie jest według Ciebie najpiękniejsze imię damskie?
3. Jakich ludzi nie lubisz?
4. Które/ Jakie cechy cenisz w człowieku najbardziej?
5. Najciekawsze miejsce, w którym byłaś/eś?
6. Gdybyś mogła/mógł wziąć 2 rzeczy na bezludną wyspę, co to by było?
7. Ulubiony aktor i aktorka?
8. Jakie książki lubisz czytać? Podaj jeden tytuł.
9. Inne zainteresowania oprócz gotowania?
10. Komputer, laptop czy tablet? Co jest lepsze?
11. Jakiego używasz aparatu do fotografowania swoich potraw?


1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszę,że wzięłaś udział,sama też chwilę się zastanawiałam o co kaman z tą zabawą także nie jesteś sama :)
    Pozdrawiam,odpowiedzi super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) pozdrawiam serdecznie Kuchnia Paulettes.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia