9 maja 2017

FIT PRALINKI KOKOSOWE (RAFAELLO) Z WAFLI RYŻOWYCH





FIT PRALINKI KOKOSOWE (RAFAELLO) Z WAFLI RYŻOWYCH
Po długiej nieobecności znów jestem :) A to wszystko tak teraz wygląda, ponieważ zostałam świeżo upieczoną mamą. Jestem mamą 3 tygodniowej Jagódki i jeśli tylko czas pozwoli to będę gotować tyle ile da się, by móc z Wami dzielić się sprawdzonymi przepisami. 



Te pralinki zawojowały internetem. Byłam bardzo ciekawa jak smakują, a zwłaszcza, że wszyscy je zachwalają. Przygotowanie ich zajmuje ledwie 10 minut. Składniki są proste i tanie, a efekt zaskakujący. Myślałam, że skoro wafle ryżowe, to z pralinek zrobi się papka. Jednak myliłam się. Jak się okazuje pralinki na następny dzień są jeszcze lepsze i twardsze. Natomiast świeże są lekko chrupkie, więc smaczne są świeżo zrobione jak i te na następny dzień. Jest to fajna alternatywa dla pralinek kupnych. Świetne jeśli chodzi o przekąskę czy coś słodkiego do kawy dla dbających o linię. 
Banał, a jaki smaczny. 
Polecam. 

Zainspirowałam się przepisem ze strony Moje wypieki .

~~SKŁADNIKI~~
  • wafle ryżowe 100 g. 
  • jogurt naturalny gęsty lub grecki 160 g. 
  • wiórki kokosowe 10 łyżek
  • miód płynny 1 czubata łyżka
  • migdały zmielone 5 łyżek ( można pominąć ) 
  • wiórki kokosowe do obtoczenia
~~METODA~~

Wafle rozdrobnić, krusząc je w dłoniach. Umieścić w malakserze. Zmiksować. Dodać jogurt, miód, migdały i wiórki. Zmiksować na jednolitą masę. Nabrać na dłoń masę i uformować małe kulki. Każdą obtoczyć w wiórkach. Wstawić do lodówki lub zjeść. 

1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz :) pozdrawiam serdecznie Kuchnia Paulettes.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia