10 marca 2017

TRUFLE KOKOSOWE Z RICOTTĄ ( FIT )









TRUFLE KOKOSOWE Z RICOTTĄ (FIT)
Ależ to przyjemność kosztować swoich słodkości, a zwłaszcza, gdy są lepsze od tych ze sklepu. Trufelki smakują jak oryginalne Raffaello. W przygotowaniu są bardzo szybkie i super łatwe. 
Bardzo długo zastanawiałam się jak smakują domowe pralinki, ponieważ ostatnio zawojowały w internecie, więc stwierdziłam, że muszą być bardzo smaczne. Przygotowałam własną wersję trufli, która jest zdrowsza. Nie zawierają dużo cukru, a ser ricotta jest o wiele mniej tłustszy niż mascarpone czy śmietana kremówka. 
Środek pralinek jest delikatny o ewidentnym smaku kokosa, w którym znajduje się migdał. Polecam jak najbardziej. Wychodzi ich dużo, bo ok. 22-24 szt. i są większe niż te sklepowe. 

~~SKŁADNIKI~~

  • drobne wiórki kokosowe 200 gram
  • serek ricotta 250 gram
  • miód 2 łyżki
  • olej kokosowy 4 łyżki
  • migdały całe ok. 22-24 szt. 
Dodatkowo:
  • wiórki kokosowe do obtoczenia ok. 70 gram

~~METODA~~

Migdały zalać gorącą wodą na ok. 20 minut.. Po tym czasie usunąć skórkę z migdałów.
W dużym naczyniu umieścić drobne wiórki ( można zmielić blenderem/ malakserem na bardzo drobne wiórki ). Dodać ser ricotta oraz roztopiony olej kokosowy z miodem. Wymieszać. Łyżką nabrać masę na mokre dłonie. Ugnieść, do środka włożyć migdał i ponownie ugnieść/ zrolować kulkę ( warunek konieczny to wilgotne dłonie, wtedy masa nie będzie rozwarstwiać się ). Obtoczyć w wiórkach kokosowych. Ułożyć na tacy i wsadzić do lodówki, aby schłodziły się. 


 SKLEP AGNEX

DLA WSZYSTKICH CZYTELNIKÓW ZNIŻKA 5 % NA PRODUKTY AGNEX NA HASŁO: ZDROWE-BAKALIE ( RABAT DO 30.04.2017 ) KLIKNIJ W GRAFIKĘ :)

6 komentarzy:

  1. wyglądają wspaniale ;) moja siostra zachwycała się jaglanymi ale muszę jej koniecznie te pokazać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie ! :) ja je będę robić drugi raz, bo bardzo zasmakowały rodzinie, a zwłaszcza tacie, który ma cukrzyce, więc dla niego to zdrowy, z niską ilością cukru w postaci miodu deser :)

      Usuń
  2. Boskie! Jestem w trakcie robienia. Masa wyborna. Jaglanej też kiedyś robiłam ale były bardziej suche i mniej kremowe! Te są idealne..

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszły przepyszne, zrobiłam z ricotty z mleka koziego i będę je robic częściej. Szybko poszly😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za wypróbowanie mojego przepisu ! :) Następnym razem proszę pochwalić się zdjęciem wysyłając je na paulette17@op.pl . Byłabym bardzo wdzięczna :D

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz :) pozdrawiam serdecznie Kuchnia Paulettes.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia