7 września 2015

SAŁATKA BROKUŁOWA Z TORTELLINI I KURCZAKIEM

To moja pierwsza sałatka z wykorzystaniem makaronu tortellini. Trochę bałam się smaku, bo nigdy nie jadłam, ale nie potrzebnie, bo sałatka znikła tego samego dnia. Makaron połączyłam ze zdrowym brokułem i kurczakiem. Wyszła bardzo smaczna. Nadaje się na wizyty gości, na imprezowy stół i na świąteczny stół. Jest szybka i prosta, a do tego nie trzeba wielu składników. 






Składniki:

tortellini z serem 1 op.
brokuł 2 małe szt.
czosnek 2 ząbki
majonez light 4 łyżki
jogurt naturalny 1 łyżka
musztarda 1 łyżka
filet z kurczaka 2 szt.
sól 1 łyżeczka
pieprz 1/2 łyżeczki
olej do smażenia

Metoda:

1. Makaron tortellini ugotować według wskazówek na opakowaniu. Brokuł podzielić na różyczki i wstawić na gaz. Gotować ok. 10 min. Następnie brokuł odcedzić i pozbyć się łodyżek tj, rozdrobnić na malutkie różyczki. Dodać do tortellini.


2. Kurczaka umyć i pokroić w drobną kostkę. Doprawić solą i pieprzem. Podsmażyć na oleju na złocisty kolor. Dodać do sałatki.


3. Dodać majonez, musztardę, jogurt oraz posiekany czosnek. Dokładnie wszystko wymieszać i wstawić do lodówki, aby sałatka nabrała smaku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :) pozdrawiam serdecznie Kuchnia Paulettes.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia