8 lipca 2015

TIRAMISU BEZ JAJEK

Moje ulubione ciasto bez pieczenia. Kremowe, delikatne i kawowe. 
Dodatek alkoholu to doskonałe połączenie. Moja wersja jest bez jajek, na szybkiego.
Każdy może zrobić taki szybki deser a już potem delektować się pysznym smakiem. 





Składniki:

biszkopty podłużne 1 opakowanie
śmietana kremówka 500 ml.
serek mascarpone 250 gram
cukier puder 3 łyżki
likier kawowy 2 łyżki
kawa rozpuszczalna 1 łyżka
woda ciepła 1 szkl. 
kakao do posypania 1-2 łyżki

Sposób przygotowania:

1. Śmietanę kremówkę ubić na sztywno razem z cukrem pudrem. Dodać mascarpone i wymieszać szpatułką. Dodać likier i ponownie wymieszać.


2. Kawę zalać wodą - wymieszać. Biszkopty ułożyć w formie podłużnej. Każdy biszkopt nasączyć kawą ( ja po 1.5 łyżce nasączyłam każdy biszkopt ).


3. Połowę kremu wyłożyć na biszkopty. Ułożyć kolejną warstwę biszkoptów. Nasączyć kawą. Wyłożyć resztę kremu. Na wierzch kremu przez sitko przesiać kakao. Wstawić do lodówki na kilka godzin.


5 komentarzy:

  1. Na takie tiramisu to bym się skusiła, bo tego z jajkami się trochę ''obawiam'' ;)
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebezpiecznie jest zostawiać mnie z tiramisu sam na sam w jednym pomieszczeniu :D Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award:
    http://kolorowyprzepisownik.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-2015.html
    Zapraszam do zabawy-łańcuszka :)
    Pozdrawiam, Aneta (Kolorowy Przepisownik)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) pozdrawiam serdecznie Kuchnia Paulettes.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia