17 czerwca 2015

O MNIE

Witam wszystkich ! :-) 
 Jestem młodą osobą kochającą gotować. Dopiero co zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem, ale nie z gotowaniem. Gotuje już od dawna. Pierwsze ciasto upiekłam dla mamy na urodziny.
Gotowanie i pieczenie przeróżnych ciast, babeczek i innych wypieków stało się moją pasją, od której nie potrafię się oderwać, bo to sprawia mi radość. Lubię eksperymentować i tworzyć coś nowego. Nie boję się próbować nowych smaków, dzięki czemu mogę spróbować smaki innych kultur z całego świata. Kiedy nagle przychodzi mi coś do głowy, od razu to realizuję albo zapisuję i tworzę w najbliższym czasie. Najbardziej cieszy mnie, kiedy to, co ugotuję smakuje innym. Uśmiech na twarzy rodziny jest bezcenny. Oczywiście to nie jest tak, że mi zawsze wszystko wychodzi. To co mi nie wychodzi, po prostu nie wstawiam na bloga. Wstawiam tylko sprawdzone przepisy. Bloga założyłam, ponieważ kocham, to co robię. Chciałam podzielić się wspólną pasją z innymi. 





Kontakt:
paulette17@op.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :) pozdrawiam serdecznie Kuchnia Paulettes.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia